Pečivo, sladkosti, víno a dieta?

Text: Prima Žena
6. června 2019 | 09:00

Chutnou redukční dietu, při které nemusíte hladovět, a nadbytečná kila půjdou zaručeně dolů, představuje KetoMix. Bohaté portfolio produktů KetoMix překvapí nejen rychlou přípravou, alei svou variabilitou a chutí. Základem této diety je dodržování pravidel ketonového stravování - tedy pravidelná nízkosacharidová strava 5krát denně. Rozmanitost výrobků začíná u koktejlů, polévek a kaší. Najdou se zde ale i netypická dietní jídla, jakými jsou pečivo, palačinky a perníčky. Značka KetoMix boří mýty u diet tím, že umožňuje během hubnutí pochutnávat si také na „sladkostech“.

Hodnocení:

Tiskni článek

Pošli článek

Při proteinové - bílkovinové dietě, známé také jako ketonová a ketogenní, je hladovění nežádoucí a s KetoMixem téměř nemožné. Během formovacího procesu je totiž nutnéjíst 5krát denně KetoMix jídla, později i v kombinaci s běžnými jídly. Do jídelníčku je potřeba zařadit také hodně zeleniny, na začátku 500 gramů, později v dalších fázích až 1 kilogram za den. KetoMix jídla jsou bez přidaných glutamátů, vhodná pro celiaky. Ve svém portfoliu svůj koktejl naleznou i vegani.

Mixujte si podle chuti! Během diety nezáleží na tom, jak se jídla v rámci celého dne poskládají, protože všechna mají stejnou nutriční hodnotu. Rozmanitost produktů pokryje vaše chuťové nároky a zároveň se tělo dostane do biochemického stavu, zvaného ketóza. Právě ta zapříčiní rychlé shazování kilogramů. Při hubnoucím procesu je příjemným zpestřením možnost si dopřát doporučené keto-sladkosti. KetoMix nabízí jejich alternativy, se kterými bude zvládnutí nového životního stylu zase o něco snazší. Proteinové směsi vybízejí své příznivce svou variabilitou ke kreativitě při vaření a pečení.

Koktejly a jejich rozmanité příchutě příjemně zasytí v průběhu dne. Nízkosacharidové koktejly jsou dostupné v sedmi variantách: banán, čokoláda, jahoda, káva, kokos, lesní směs a vanilka. Míru sladkosti si u koktejlů může každý upravit podle svého. 

Proteinové polévky mají tři druhy: zeleninovou, sýrovou a gulášovou. Jejich příprava je velmi jednoduchá. K polévkám je vhodné přidat vařenou či syrovou zeleninu nebo bylinky pro výraznější chuť.

Dalším velmi snadným pokrmem na přípravu jsou proteinové omelety, dostupné jsou v sýrové a zeleninové variantě.

« předchozí strana 1 2

 

Přihlášení | Registrace

Zapomněla jste heslo?

Soutěže

TOP ZDRAVÍ A KRÁSA

Zabraňte pocení

Nadměrné pocení neboli hyperhidróza patří k velmi obtěžujícím tělesným příznakům více

TOP SEX A VZTAHY

Erotika ve vztahu

Více než polovina žen i mužů má sex hned po první schůzce. Pro více než třetinu více

TOP DOMOV

Ochrana majetku

Léto je za rohem a s ním i čas dovolených, odjezdů na chalupy a odletů do zahraničí. více

TOP CESTOVÁNÍ

Dovolená v Řecku

První červencový týden tradičně patří mezi nejžádanější termíny pro odjezd více

TOP SPOLEČNOST

Stratující projekt

Startující projekt zaměřený na podporu osvěty o atopické dermatitidě upozorňuje více

Original Marines

Italská módní značka – od batolat až po teens. Hledáte něco hezkého pro své děti, více

Bílá dovolená

Když se řekne Harrachov, většině lidí se vybaví horské středisko, více

Vůně Provence

Vzpomínáte, jaké to bylo odpočívat ve stínu olivovníku v Provence více