Recyklovatelná láhev od Coca - Cola

Text: Prima Žena
26. března 2021 | 09:00

Do roku 2025 obaly plně recyklovatelné, do roku 2030 pak lahve a plechovky minimálně z poloviny vyrobené z recyklovaného materiálu. To jsou závazky systému Coca-Cola pro český trh, ke kterým dnes udělal významný krok uvedením stoprocentně recyklované PET lahve pro svou značku Natura.

Hodnocení:

Tiskni článek

Pošli článek

Recyklovaný materiál je podle exkluzivního průzkumu důležitým faktorem při nákupu balených nápojů, 7 z 10 respondentů by si za něj dokonce bylo ochotno připlatit. Uvedením nové recyklované PET lahve se Coca-Cola stává leaderem mezi výrobci nápojů, kterému se letos povede uvést 100% rPET lahev pro jedno široké portfolio svých nápojů. Veškeré lahve Natura jsou navíc i 100% recyklovatelné. Staré lahve jsou tedy celkově snadno použitelné k opakované výrobě nových lahví.

S novou stoprocentně recyklovanou PET lahví Natura se již nemusí nikdo bát, že zvyšuje spotřebu plastů. Lahev je díky unikátní technologii vyrobena z již existujícího PETu a jednoduše tak nevytváří další plastový odpad navíc. „PET lahev již dnes není jen obalem, ale i surovinou, ze které lze vyrobit novou lahev. Pokud si tento fakt všichni uvědomíme a budeme lahev po jejím použití vracet zpět do koloběhu, tak jsme na nejlepší cestě, jak se zbavit PET lahví odhozených v přírodě nebo ve směsném odpadu,“ říká Veronika Němcová, ředitelka komunikace a udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola ČR a SR.

Nová stoprocentně recyklovaná PET lahev je exkluzivně určena jen pro řadu přírodních pramenitých vod Natura, které jsou stáčeny v srdci národní přírodní rezervace Adršpašsko-teplické skály na Broumovsku v závodu Coca-Cola HBC v Teplicích nad Metují. „Spojení naší 100% přírodní pramenité vody Natura se 100% recyklovaným obalem dává možnost ještě většího sblížení s přírodou, které si u nás na Broumovsku tolik vážíme. Je skvělé vidět, jak se nám doslova pod rukama mění technologie ze dne na den, ale voda zůstává po staletí stejná,“ přibližuje Tomáš Jirásek, ředitel závodu Natura v Coca-Cola HBC, který si také zakládá na tom, že voda putuje z podzemního jezera do lahví bez jakékoliv úpravy. „Natura nepotřebuje žádnou úpravu a díky nízké mineralizaci je vhodná pro úplně všechny generace. To je svým způsobem unikát,“ doplňuje Tomáš Jirásek.

« předchozí strana 1 2

 

Přihlášení | Registrace

Zapomněla jste heslo?

Soutěže

TOP ZDRAVÍ A KRÁSA

Omlazení pleti

Na trhu existuje velké množství různých produktů a metod ke zlepšení celkového více

TOP SEX A VZTAHY

Rutina v sexu

Stereotypní partnerský sex v současnosti trápí 85 % párů. Vyplývá to z nejnovějšího více

TOP DOMOV

Kolekce Millefleurs

Potěší každého milovníka vintage stylu. Kolekci Millefleurs klasických více

TOP SPOLEČNOST

Miluška Bittnerová

Bude to rok a půl, co se Miluši Bittnerové narodila rozkošná dcera Bettynka. více

Bílá dovolená

Když se řekne Harrachov, většině lidí se vybaví horské středisko, více

Svěží a vypnutá pleť

Caviar Of Switzerland je výjimečná kolekce produktů proti stárnutí pleti, více

Krásná dlažba

Prostory jako je terasa či zahrada nejenže dotvářejí vzhled našeho domu více