Nomofobie – závislost na telefonu

Hodnocení:

Tiskni článek

Pošli článek

Vypněte všechny notifikace na aplikacích nebo využívejte nastavení jednotlivých aplikací k tomu, abyste to byli vy, kdo rozhoduje o tom, kdy a co si přečtete.

Zapínejte datové připojení jen tehdy, když je opravdu potřebujete. Příjemným vedlejším efektem je, že vám baterie vydrží výrazně déle.

Používejte i alternativní (analogové) zdroje – autoatlasy, plány měst, knihy apod.

Stanovte si chvíle, které budete trávit bez technologií po ruce – např. zákaz technologií v ložnici před spaním a během spánku. Ideální dobou je alespoň hodinu před spaním mobil vůbec nepoužívat.

Pokud se potřebujete soustředit na nějakou práci, odstraňte telefon ze svého zorného pole, nebo jej otočte displejem dolů tak, abyste na displej neviděli.

1 2 3 další strana »

 

Přihlášení | Registrace

Zapomněla jste heslo?

Soutěže

TOP MÓDA

Čtyři elementy

Element je prvotní jednoduchá částice, ze které se skládají další složitější věci více

TOP ZDRAVÍ A KRÁSA

Omezte chrápání

Chrápání je nepříjemný zvuk, který dokáže být důvodem mnoha vážných více

TOP CESTOVÁNÍ

Spa Hotely

Také jste si na konci loňského roku uvědomili, že jste unavení více

TOP GURMÁN

Chuťové žážitky

Stejně tak jako si dobré víno zaslouží pozornost a opatrnost při párování s jídlem, více

TOP SPOLEČNOST

Práce budoucnosti

Svět práce se mění závratným tempem. Sílí důraz na neformální vzdělávání a žádané více

Bílá dovolená

Když se řekne Harrachov, většině lidí se vybaví horské středisko, více

Doušek pohody

Vybírat vánoční dárky pro dědečka, kamarádku, tchýni či kolegu může být oříšek více

Desinfekce pračky

Už máte dost toho zašedlého a nepěkně vonícího prádla? Chcete z pračky místo více