Došel Sensodyne? Sáhni si na prsa

Text: Prima Žena
2. září 2019 | 15:00

V České republice ročně rakovinou prsu onemocní kolem 6000 žen. Až u 90 % procent z nich je nádor odhalen včas, díky prevenci. I přes to většina žen u nás zapomíná na fakt, že pravidelné samovyšetření prsou je důležité. V České republice proto startuje zajímavá aktivace zaměřená právě na prevenci proti rakovině prsu.

Hodnocení:

Tiskni článek

Pošli článek

Karcinom prsu patří mezi nejčastější závažná nádorová onemocnění nejen u žen v České republice a na Slovensku, ale i ve světě. Výskyt rakoviny prsu je navíc stále častější. Mohlo by se zdát, že se tato problematika týká pouze žen ve věku od 45 let, ale opak je pravdou. Rakovinou prsu může žena onemocnět již v teenagerovském věku, a dokonce může potkat i muže. Právě proto, že je třeba prevenci nepodceňovat, se výrobce značky zubních past Sensodyne rozhodl na tuto problematiku upozornit.

„Myslíme si, že prevence je důležitá, a to nejen co se týče citlivosti zubů, ale i v rámci vážnějšího tématu – rakoviny prsu. Víme, že zubní pasta vydrží zhruba měsíc. Jako připomínku samovyšetření prsu, které si má každá žena provádět právě jednou měsíčně, jsme proto připravili kampaň s názvem ‚Došel Sensodyne? Sáhni si na prsa‘. V České republice patří Sensodyne mezi nejprodávanější značky zubních past zaměřených na citlivé zuby. Dokonce jsme nedávno vyhráli cenu ČESKÉHO SUPERBRANDU. Právě proto, že jsme silná značka, doufáme, že i naše kampaň bude úspěšná. Celé to začalo jednoduchou myšlenkou,“ uvedla brand manažerka značky Sensodyne, Vanda Študentová.

Samovyšetření prsou není nic náročného. Mnohem těžší je vzpomenout si každý měsíc a provádět ho pravidelně. Jakmile Vám tedy dojde zubní pasta, je čas na kontrolní samovyšetření prsou.V rámci kampaně se výrobce značky zubních past Sensodyne spojil s organizací Loono.

„Velice nás potěšilo, když nás výrobce zubních past značky Sensodyne oslovil ohledně spolupráce v rámci kampaně na podporu informovanosti o samovyšetření prsu a celkové prevenci. Je to téma, kterým se již dlouhou dobu zabýváme a věříme, že také díky této společné kampani budou ženy z České a Slovenské republiky prevenci proti rakovině prsu věnovat větší pozornost. Jsme rádi za každou spolupráci, která dává smysl,“ uvedla zakladatelka Loona, Kateřina Vacková.

« předchozí strana 1 2

 

Přihlášení | Registrace

Zapomněla jste heslo?

Soutěže

TOP MÓDA

Čelenky Lasoul

Je vám zima na hlavu, ale nechcete si ničit účes čepicí? více

TOP ZDRAVÍ A KRÁSA

Endoproteza kolene

Klouby za celá život dostávají pořádně zabrat. Jestli se právě vy v pokročilejším více

TOP SEX A VZTAHY

Nuda v posteli?

Nese se i u vás příchod z práce obvykle ve znamení večeře, filmu a spánku? více

TOP CESTOVÁNÍ

Chutě jižní Moravy

Poznat chutě jižní Moravy, tradiční postupy zpracování lokálních produktů, které více

TOP GURMÁN

Dietní kuřecí maso

Hledáte vhodné, chutné a přesto dietní způsoby na přípravu kuřecího masa? více

Skincare dieta

Zatímco jsou všichni zaneprázdněni debatou o novoročních dietách, švédská skintech více

Venkovní obývak

Nejznámější pařížské zahrady, Times Square či Bryant park v New Yorku více

Tančírna

Jak přečkat období dlouhých zimních večerů a vytahaných svetrů, když nás televizní více