Madlove

Text: Prima Žena
23. dubna 2020 | 09:00

Prosadit se v reklamním byznysu a obzvláště v Praze je pro každé mladé studio výzvou. A nejde jen o velkou konkurenci v hlavním městě, ale spíše o přístup. Dnešním společnostem už nestačí prodat svůj produkt nebo službu tím, že si je dají na plakát.

Hodnocení:

Tiskni článek

Pošli článek

Chtějí promyšlenou reklamu, příběhy, třeba i lehce šokovat – a hlavně kvalitní zpracování a profesionální osobní přístup. Chtějí budovat silné značky a kampaně, a dostat se tak co nejblíže ke statusu „lovebrand“. A právě na toto se zaměřila agentura MADLOVE. Svým specifickým přístupem k designu a reklamě si vybudovala u klientů pozici založenou na důvěře, originalitě a kvalitě. A specializací na kreativní kampaně a brandy developerských projektů oživila propagaci tohoto segmentu v Praze a úspěšně nastavila nové trendy.

V posledních letech v MADLOVE vytvořili a realizovali úspěšné kampaně pro developerskou skupinu Crestyl, jako dokonalý příklad může sloužit projekt Neugraf, kdy se jim povedlo efektivně a originálně zacílit na cílovou skupinu a udělat z bytového domu na pražském Smíchově atraktivní bydlení se specifickými benefity a ze Smíchova vyhledávanou lokalitu s potenciálem. Kampaň se smíchovskými umělci, v čele s herečkou Evou Josefíkovou a světovým tatérem Igorem Mitrengou, pomohla prodat první etapu projektu ještě před zahájením stavby. U projektu Šárecký dvůr převzala agentura již prodávaný objekt, zamyslela se nad profilem cílového zákazníka a nastavila komunikaci tak, že srozumitelně, kreativně a s nadsázkou obhájila cenu a vyšší standard pro lidi, kteří májí rádi okázalost, luxus, ale i osobitost a originalitu. I díky důvěře klienta vznikla nákladná reklamní kampaň ve stylu moderního baroka s romantickými a fashion prvky, která ihned a významně zvýšila zájem a prodejnost těchto bytů. Tváří kampaně, kde se objevila i exotická zvířata a další nevšední prvky, se stala česká topmodelka Pavlína Němcová. Úspěšná byla i Berounská brána s kampaní Drahá Praho, kde agentura ukázala, že Beroun je víc než jen dálnice skrz město se starým nádražím, a předvedla zájemcům výhodnou a krásnou alternativu k bydlení v Praze. Zatím posledním projektem je brownfield na konci Vinohradské ulice, který dostal název Hagibor Republic. Celá komunikace je nastavena pomocí originálních klíčových vizuálu a kampaně o lidech spojených s místem na vybudování povědomí o nové čtvrti, městě ve městě, oživení této části Prahy. 

« předchozí strana 1 2

 

Přihlášení | Registrace

Zapomněla jste heslo?

Soutěže

TOP MÓDA

Plavky léta

Léto klepe na dveře a ať už jej letos trávit doma na zahradě nebo u rybníka, více

TOP ZDRAVÍ A KRÁSA

Ere Perez

Ovesné mléko, červená řepa, mandlový olej nebo například rýže. více

TOP SEX A VZTAHY

Jak přežít rozvod

Máte za sebou rozvod? Pak jste právě ukončili jednu důležitou etapu. více

Slabé pánevní dno

Téma pánevního dna trápilo mnoho našich kamarádek i zákaznic a tak jsme vytvořili více

Skincare dieta

Zatímco jsou všichni zaneprázdněni debatou o novoročních dietách, švédská skintech více

Česká síťovka

Vyrábí se od roku 1926, patří k symbolům éry socialismu, nyní se stává retro hitem více