Podzim plný motivace a pohybu!

Text: Prima Žena
9. září 2019 | 15:00

Rozhýbat Česko a být fit, to je cíl Aquapalace Praha, který aktivně podporuje projekt Let´s be Active. Nejen po celý podzim vyzkoušíte nové druhy cvičení, získáte další motivaci pro zdravý životní styl pod dohledem zkušených trenérů, ale také vás čeká zábava a získáte i nové přátele, kteří budou mít stejný cíl a motivaci. Projekt Let´s be Active probíhá pod záštitou České komory Fitness.

Hodnocení:

Tiskni článek

Pošli článek

Být aktivnější prospěje člověku více, než si myslíme! Více než polovina české populace nesplňuje doporučovanou úroveň pohybové aktivity. Nedostatek středně intenzivní pohybové zátěže způsobuje časté vady držení těla, podílí se na vzniku mnoha chronických neinfekčních onemocněních (obezity, kardiovaskulárních nemocí, diabetu, osteoporózy aj.), které postihují značný počet lidí produktivního věku a jsou častou příčinou dlouhodobé pracovní neschopnosti.

Aquapalace Praha, chce v rámci projektu Let´s be Active ukázat široké veřejnosti, že sport může být hravý, zábavný, a dokonce i návykový.  „Vést lidi k tomu, aby se chtěli více hýbat a žít zdravěji, to je naše společná myšlenka s projektem Let´s be Active. V našem sportovně-relaxačním centru se účastníkům budou věnovat zkušení instruktoři, trenéři či fyzioterapeuti i maséři. Klienti mohou otestovat nejrůznější skupinové lekce, workshopy, dětské pohybové aktivity, výživové poradenství, i další doprovodné akce ve Spa&wellness, či Vodním a Saunovém světě Aquapalace Praha.“, představuje zapojení Aquapalace Praha do projektu Let’s be Active, generální manažerka Aquapalace Praha, Vladana Horáková, která si uvědomuje důležitost pohybu fyzického a s tím spojení regenerace organismu.

Studie ukazují, že Češi jsou průměrně ochotni na své volnočasové aktivity vydat cca 150 minut týdně. Při vzrůstajících pracovních nárocích, povinnostech doma, péči o rodinu, je časté, že fyzická aktivita je vměstnána spíše do delších cvičební jednotek, méně často týdně, povětšinou o volných víkendových dnech. „Rádi bychom veřejnost naučili pravidelnému pohybu a odpočinku, aby se stal jejich rutinou a zvykem a tím součástí jejich života“ doplňuje Vladana Horáková. Po 48 hodinách příznivý krátkodobý efekt cvičení mizí. Optimální je tedy zařazovat cvičení po minimálně 3 dny v týdnu s maximální přestávkou 2 dny.

« předchozí strana 1 2 3

 

Přihlášení | Registrace

Zapomněla jste heslo?

Soutěže

TOP MÓDA

Zásnubní prsteny

Prsten z rákosí, kůže, slonoviny – i tak vypadaly zásnubní prsteny více

TOP ZDRAVÍ A KRÁSA

Správná péče

O péči o pleť už bylo napsáno mnoho. Přesto ale mnoho z nás stále opakuje základní více

TOP SEX A VZTAHY

Motivace zaměstnanců

Základem prosperujícího byznysu je udržet si motivovaný pracovní tým. více

TOP CESTOVÁNÍ

Noc na zámku

Sníte o životě na zámku? „Zkoušeli jste spát jako kněžna či kníže na zámku? více

TOP GURMÁN

Zelená káva

Černou kávu zná každý. Zelená však zůstává pro mnoho konzumentů neobjeveným více

Bílá dovolená

Když se řekne Harrachov, většině lidí se vybaví horské středisko, více

Růžové víno

Léto je neodmyslitelně spojené se svěžími růžovými víny vládnoucími sezóně od jara a více

Chytré řešení

Řešíte, jak rozdělit větší prostory bez stavebních úprav? Zajímavou variantou více