Podzim plný motivace a pohybu!

Text: Prima Žena
9. září 2019 | 15:00

Rozhýbat Česko a být fit, to je cíl Aquapalace Praha, který aktivně podporuje projekt Let´s be Active. Nejen po celý podzim vyzkoušíte nové druhy cvičení, získáte další motivaci pro zdravý životní styl pod dohledem zkušených trenérů, ale také vás čeká zábava a získáte i nové přátele, kteří budou mít stejný cíl a motivaci. Projekt Let´s be Active probíhá pod záštitou České komory Fitness.

Hodnocení:

Tiskni článek

Pošli článek

Být aktivnější prospěje člověku více, než si myslíme! Více než polovina české populace nesplňuje doporučovanou úroveň pohybové aktivity. Nedostatek středně intenzivní pohybové zátěže způsobuje časté vady držení těla, podílí se na vzniku mnoha chronických neinfekčních onemocněních (obezity, kardiovaskulárních nemocí, diabetu, osteoporózy aj.), které postihují značný počet lidí produktivního věku a jsou častou příčinou dlouhodobé pracovní neschopnosti.

Aquapalace Praha, chce v rámci projektu Let´s be Active ukázat široké veřejnosti, že sport může být hravý, zábavný, a dokonce i návykový.  „Vést lidi k tomu, aby se chtěli více hýbat a žít zdravěji, to je naše společná myšlenka s projektem Let´s be Active. V našem sportovně-relaxačním centru se účastníkům budou věnovat zkušení instruktoři, trenéři či fyzioterapeuti i maséři. Klienti mohou otestovat nejrůznější skupinové lekce, workshopy, dětské pohybové aktivity, výživové poradenství, i další doprovodné akce ve Spa&wellness, či Vodním a Saunovém světě Aquapalace Praha.“, představuje zapojení Aquapalace Praha do projektu Let’s be Active, generální manažerka Aquapalace Praha, Vladana Horáková, která si uvědomuje důležitost pohybu fyzického a s tím spojení regenerace organismu.

Studie ukazují, že Češi jsou průměrně ochotni na své volnočasové aktivity vydat cca 150 minut týdně. Při vzrůstajících pracovních nárocích, povinnostech doma, péči o rodinu, je časté, že fyzická aktivita je vměstnána spíše do delších cvičební jednotek, méně často týdně, povětšinou o volných víkendových dnech. „Rádi bychom veřejnost naučili pravidelnému pohybu a odpočinku, aby se stal jejich rutinou a zvykem a tím součástí jejich života“ doplňuje Vladana Horáková. Po 48 hodinách příznivý krátkodobý efekt cvičení mizí. Optimální je tedy zařazovat cvičení po minimálně 3 dny v týdnu s maximální přestávkou 2 dny.

« předchozí strana 1 2 3

 

Přihlášení | Registrace

Zapomněla jste heslo?

Soutěže

TOP MÓDA

Hodinky Prim

ELTON hodinářská, jediný český výrobce hodinek PRIM, vytvořil ve spolupráci více

TOP ZDRAVÍ A KRÁSA

Mechanický peeling

Máte pocit, že pro svou pleť děláte maximum, ale akné se ne a ne zbavit? více

TOP SEX A VZTAHY

Sex a ženy

Přestože sex na jednu noc již někdy prožilo zhruba 66 % lidí, obzvláště více

TOP CESTOVÁNÍ

Pohádkové lázně

Vánoce přicházejí a s nimi i tradiční shon a stres. Řekli bychom, hoďte všechno za hlavu, více

TOP GURMÁN

Rýžové chipsy

Rýžové chipsy jsou skvělým způsobem, jak ukojit malý dopolední nebo odpolední hlad více

Original Marines

Italská módní značka – od batolat až po teens. Hledáte něco hezkého pro své děti, více

Bílá dovolená

Když se řekne Harrachov, většině lidí se vybaví horské středisko, více

Infuze vitaminu C

S příchodem chladnějšího počasí většinou udeří první vlna chřipek a nachlazení, více