6 + 1 tip jak zatočit s podzimní únavou

Hodnocení:

Tiskni článek

Pošli článek

3. Denní světlo a čerstvý vzduch
Přirozené denní světlo a čerstvý vzduch byly vždy osvědčeným receptem na řadu nemocí. Denní světlo má totiž nejen významné antibakteriální účinky, ale ovlivňuje náš metabolismus či psychické zdraví. Jednoznačně funguje, pokud vyrazíte ven a budete se snažit vstřebat i těch několik slabých slunečních paprsků, které se proderou skrz zataženou oblohu. Díky chůzi se v těle uvolňují endorfiny, což jsou hormony, které podporují dobrou a usměvavou náladu. Chůzí také prokrvujete a okysličujete mozek, což vede ke zlepšení paměti.

4. Sport, aktivita
Ani v chladnějších měsících nemusíte přestat se svým oblíbeným sportem. Pokud běháte, stačí se jen správně obléknout. Pohybová aktivita pomáhá našemu tělu i mysli. Nemusí z vás být profesionální sportovci a denně se nemusíte mučit v posilovně. Najděte si takový sport, který vás bude bavit a nesedřete se při něm z kůže. Může se jednat o jízdu na kole, jógu, plavání nebo skupinové sporty.

5. Pitný režim
Pitný režim není důležitý jen v létě, ale po celý rok! Dostatečným a pravidelným pitným režimem detoxikujete organismus, získáte více energie, eliminujete bolesti hlavy, podpoříte odolnost imunitního systému a vaše pleť bude zdravější. 

1 2 3

 

Přihlášení | Registrace

Zapomněla jste heslo?

Soutěže

TOP SEX A VZTAHY

Zdraví vztah

Jedním z nejčastějších důvodů rozchodu bývá nevěra. Pro mnohé ženy i muže více

TOP DOMOV

Dveřní kování

Odpovídá Kristina Boda, ředitelka firmy Cobra, největšího českého více

TOP SPOLEČNOST

Jsem žena

Charitativní projekt Jsem žena #jsembohyně, za jehož vznikem stojí hudební skladatelka, více

Original Marines

Italská módní značka – od batolat až po teens. Hledáte něco hezkého pro své děti, více

Bílá dovolená

Když se řekne Harrachov, většině lidí se vybaví horské středisko, více

Tančírna

Jak přečkat období dlouhých zimních večerů a vytahaných svetrů, když nás televizní více