Plavková sezóna za dveřmi

Text: Prima Žena
11. května 2018 | 15:00

Období dovolených se konečně blíží a většinu z nás začíná zneklidňovat představa odhalení nedokonale vypadajícího těla. V některých případech to může dopadnout i tak, že v horkých dnech nosíme přebytečné množství svršků, jen abychom se vyvarovaly nepříjemným pohledům okolí.

Hodnocení:

Tiskni článek

Pošli článek

Pokud i vy patříte k těm, komu teplé letní dny přináší spíše smutek než radost, nezoufejte. Samantha Clayton, fitness expertka společnosti Herbalife pro vás připravila tři tipy, díky kterým budete o krok blíže k vysněné postavě.

1.     Aktivní každý den. Bez výmluv
Některé ženy rády tvrdí, že pro hubnutí stačí pouze poupravený jídelníček. To ale nestačí. Pokud chcete své tělo zpevnit a získat ladnější křivky, fyzickým aktivitám se zkrátka nevyhnete. Začněte svůj den nakopávací čtvrthodinkou jógy, díky které nejen nastartujete metabolismus, ale získáte i více energie do rutinních činností. Jenom protažení a procházky ale zázraky neudělají. „Pokud chcete účinně pálit tuky a dodat tělu pevnější tvary, zařaďte do každodenních aktivit cvičení HIIT. Jde o vysoce intenzivní trénink prováděný v intervalech, kterému stačí věnovat 15 – 30 minut denně. Díky vysoké spotřebě energie a nadměrně zrychlenému metabolismu bude tělo pálit tuky dokonce několik hodin po skončení tréninku,“ vysvětluje Samantha Clayton z Herbalife. Hlavní myšlenka HIIT cvičení spočívá ve střídání velké a minimální zátěže, kterou můžete aplikovat na jakýkoliv pohyb.

Výzva expertky: Venkovní trénink
„Využijte sluncem zalitých dnů a vyběhněte do parku. Začátečníkům doporučuji provádět 15 sekund sprintu a 30 sekund chůze, opakovat po dobu 20 minut a po každém tréninku se důkladně protáhnout. Postupně můžete navyšovat dobu sprintů a snižovat dobu odpočinku,“ radí Samantha.

Pokud ovšem nejste fanouškem běhání a cvičení před lidmi, zkuste tuto sestavu o čtyřech cvicích, kterou můžete provádět v pohodlí domova: kliky, dřepy, sklapovačky a angličáky. Každý cvik by měl být prováděn intenzivně po dobu 25 sekund, po kterém vždy následuje 10 sekund pauza. Opakujte stále dokola po dobu 20 minut.

« předchozí strana 1 2 3

 

Přihlášení | Registrace

Zapomněla jste heslo?

Soutěže

TOP SEX A VZTAHY

Dejte si svůj cíl

Každý Nový rok si dáváme předsevzetí. Ale proč, když je opakovaně porušujeme? více

TOP DOMOV

Interiérové dveře

Ať už se chystáte zařizovat nový byt nebo rekonstruovat, dveře budou nepochybně více

TOP CESTOVÁNÍ

Wellness a relax

Augustiniánský dům je rodinný wellness & spa hotel ****superior, více

TOP GURMÁN

Mixitella od Mixit

Hoď tam kupu oříšků, pořádnou hrst čokolády a rozmixuj. více

TOP SPOLEČNOST

Petr Novotny

Projekt s názvem Pod vodou slavil úspěch. Majitel projektu kadeřník Petr Novotný více

Perfektně uklizeno

Prázdninový režim pomalu končí. Vaše rodina se vrací zpět více

Vánoční dárky

Druhá adventní neděle je již za námi a než se nadějeme, budeme míchat bramborový salát více

Darujte krásu

Kvalitu pleti ovlivňuje genetický základ, složení stravy i celkové zdraví více