Plavková sezóna za dveřmi

Text: Prima Žena
11. května 2018 | 15:00

Období dovolených se konečně blíží a většinu z nás začíná zneklidňovat představa odhalení nedokonale vypadajícího těla. V některých případech to může dopadnout i tak, že v horkých dnech nosíme přebytečné množství svršků, jen abychom se vyvarovaly nepříjemným pohledům okolí.

Hodnocení:

Tiskni článek

Pošli článek

Pokud i vy patříte k těm, komu teplé letní dny přináší spíše smutek než radost, nezoufejte. Samantha Clayton, fitness expertka společnosti Herbalife pro vás připravila tři tipy, díky kterým budete o krok blíže k vysněné postavě.

1.     Aktivní každý den. Bez výmluv
Některé ženy rády tvrdí, že pro hubnutí stačí pouze poupravený jídelníček. To ale nestačí. Pokud chcete své tělo zpevnit a získat ladnější křivky, fyzickým aktivitám se zkrátka nevyhnete. Začněte svůj den nakopávací čtvrthodinkou jógy, díky které nejen nastartujete metabolismus, ale získáte i více energie do rutinních činností. Jenom protažení a procházky ale zázraky neudělají. „Pokud chcete účinně pálit tuky a dodat tělu pevnější tvary, zařaďte do každodenních aktivit cvičení HIIT. Jde o vysoce intenzivní trénink prováděný v intervalech, kterému stačí věnovat 15 – 30 minut denně. Díky vysoké spotřebě energie a nadměrně zrychlenému metabolismu bude tělo pálit tuky dokonce několik hodin po skončení tréninku,“ vysvětluje Samantha Clayton z Herbalife. Hlavní myšlenka HIIT cvičení spočívá ve střídání velké a minimální zátěže, kterou můžete aplikovat na jakýkoliv pohyb.

Výzva expertky: Venkovní trénink
„Využijte sluncem zalitých dnů a vyběhněte do parku. Začátečníkům doporučuji provádět 15 sekund sprintu a 30 sekund chůze, opakovat po dobu 20 minut a po každém tréninku se důkladně protáhnout. Postupně můžete navyšovat dobu sprintů a snižovat dobu odpočinku,“ radí Samantha.

Pokud ovšem nejste fanouškem běhání a cvičení před lidmi, zkuste tuto sestavu o čtyřech cvicích, kterou můžete provádět v pohodlí domova: kliky, dřepy, sklapovačky a angličáky. Každý cvik by měl být prováděn intenzivně po dobu 25 sekund, po kterém vždy následuje 10 sekund pauza. Opakujte stále dokola po dobu 20 minut.

« předchozí strana 1 2 3

 

Přihlášení | Registrace

Zapomněla jste heslo?

Soutěže

TOP SEX A VZTAHY

Postelový karneval

To poslední, co by prospělo vašemu intimnímu životu, je nuda. více

TOP DOMOV

Spaní ve vedrech

Současná vedra nás netrápí jen ve dne, ale i v noci. více

TOP CESTOVÁNÍ

Dolní Morava

Nechte se rozmazlovat v horském resortu Dolní Morava a dopřejte si podzimní výle více

TOP GURMÁN

UGO očista

Tento podzim budou mít účastníci programu UGO Očista poprvé šanci více

TOP SPOLEČNOST

Krása Mototechny

Značka Mototechna, kterou znají lidé ještě z dob socializmu, více

Čerstvé jizvy

Jizva znamená porušení celistvosti kůže. více

Sex na usmířenou

V jedné chvíli se hádáte, křičíte na sebe, ale o pár vteřin později vás pohlcuje více

Sluneční péče

Protože pobyt na slunci není bez rizika, vyvinula značka Sothys více