Chvíle s ním budu vždy perfektní...

24.01.2024

Toužíte po vůni čerstvé kávy a zachumlání se do deky s knížkou nebo zalehnutí k dobrému filmu? Znamená to jediné! Zimní nálada ve vás stále přetrvává…A něco vám napovídá, že v tomto období budete potřebovat opravdu dobrou kávu? Vidíte a cítíte ji všude? V titulcích filmu zahlédnete název Někdo to rád kávové, na obalu knihy čtete Kdo chce zabít kávu? a v rádiu hrají písně Kávu si osladím… To jsou naléhavé signály pro pořízení si nového kávovaru KRUPS SENSATION, se kterým zažijete kávovou etudu, a ta bude vždy perfektní!

Kávovar KRUPS SENSATION zcela naplní vaše očekávání – díky špičkové technologii Barista s precizním hydraulickým tempováním vždy dostanete kávu s prvotřídní chutí i aroma. Vybírat můžete ze čtyř druhů káv: Ristretto, Espresso, Lungo či filtrovaná káva, a v každém případě si snadno upravíte hrubost mletí zrn a velikost. Šálek kávy pokaždé naplní vaše představy. Navíc si pochutnáte nejen na delikátní kávě, ale i v případě, pokud potřebujete našlehanou mléčnou pěnu nebo čaj.

Na přehledném a dotykovém LED displeji se snadno zorientujete, posuvný svítící tablet si přizpůsobíte pro snadnou obsluhu. Během chvilky si uložíte vybrané nápoje do oblíbených, a pokud k vám přijde návštěva, můžete dělat i dvě kávy naráz! Funkce samočištění vás navíc zbaví nutnosti kávovar čistit manuálně po každém využití. KRUPS SENSATION má uzavřený systém, který se o vše postará sám. V případě nutnosti většího čištění postačí jen 3x ročně tableta na odvápnění. Světelná upozornění vždy ohlásí, co zrovna kávovar potřebuje a údržba je bezproblémová. Nemusíte nic hlídat, jen vyčkáváte na znamení. Vše je pro vás maximálně pohodlné a kávovar KRUPS SENSATION je díky uzavřenému systému vždy čistý, hygienicky nezávadný a připravený k použití.

Perfektní čistota a nadčasový design. Právě to činí z kávovaru KRUPS SENSATION klenot pro jakýkoli prostor. Ať už ho umístíte do kuchyně, kanceláře či foyer, bude vždy perfektní.Francouzská rodinná firma Groupe SEB, na českém trhu známá díky značkám Tefal, Rowenta či Krups, se v rámci svého projektu zavazuje k Opravitelnosti výrobků po dobu 15 let za přiměřenou cenu – to platí již pro celých 95 % produkce společnosti.