Trendem v bydlení jsou nákupy on-line

23.05.2021
Jednoznačným trendem v nákupu nábytku je jeho přesun do on-line prostředí. Covidová doba si vyžádala urychlení transformace, kterou už dříve prošel prodej elektra, módy nebo například potravin. Moderní nábytkový e-shop dnes nabízí zákazníkům pokročilé služby, které byly dříve nemyslitelné.


Uplynulý rok přiměl mnohé z nás nakupovat jinak, než jsme byli zvyklí. Zatímco dříve jsme se pro nový nábytek vypravili do kamenných prodejen, v době jejich uzavření se hlavním prodejním kanálem stal e-shop. Společnost OKAY patří v České republice k těm nejprogresivnějším, a tak se i k výzvě on-line prodeje nábytku postavila velmi inovativně: svým zákazníkům v uplynulých měsících představila služby, které boří bariéry nákupu nábytku on-line.


Nákup bez rizika

Mezi tu nejatraktivnější patří možnost vyzkoušet si nábytek doma po dobu 30 dnů zdarma, bez jakýchkoliv dalších nákladů. Nutnost rozhodnout se na prodejně během několika minut v OKAY nahradili komfortní možností důkladně otestovat nový nábytek v reálném prostředí domácnosti a v případě nespokojenosti ho bez problémů vrátit. V kombinaci s dopravou nábytku zdarma až domů tak zákazník nenese žádné finanční riziko.


Vyhledávané jsou také služby profesionální montáže zakoupeného nábytku a odvozu a ekologické likvidace nábytku starého. OKAY se tak postará o kompletní servis, a to i v případě kuchyní či rozměrných sedaček.

Pozvěte si prodejce "domů"

Podrobné fotografie a videa jsou samozřejmě na většině e-shopů běžné a pro zákazníka velmi podstatné, neumí ale 100% nahradit osobní kontakt s odborným personálem. Před koncem loňského roku proto OKAY představila revoluční službu on-line odborný prodejce - vyškolený personál prodejny díky ní zvládne prostřednictvím telefonu, chatu nebo videohovoru nejen poradit, ale také třeba navrhnout ideální řešení na míru konkrétnímu zákazníkovi. Virtuálně si ho můžeme pozvat k sobě domů a vyřešit s ním dopodrobna všechny své představy, domluvit způsob dopravy i třeba splátkový program.

Co se chystá?

OKAY.CZ chce i nadále posouvat své služby směrem k zákazníkům s cílem maximálně jim zjednodušit celý nákupní proces. V blízké budoucnosti počítá se zavedením dalších služeb, které například pomůžou k jednoduššímu a méně zatěžujícímu financování. Jako zákazníci se máme nač těšit.