Zimní akce v segmentu dřevěných interiérových dveří značky Hörmann

25.11.2022

Rok 2022 nebyl pro výrobce ekonomicky a marketingově vůbec jednoduchý. Přesto v něm společnost Hörmann zaznamenala rekordní nárůst prodejů dřevěných interiérových dveří a pro své klienty připravila zajímavou zákaznickou akci.

Po úspěšném nástupu na český trh v segmentu dřevěných interiérových dveří zaznamenala společnost Hörmann Česká republika v roce 2022 více než 80% nárůst prodejů tohoto sortimentu. Nelze se tedy divit, že centrála firmy považuje tento segment za klíčovou položku v budoucnosti koncernu a chce nadále svůj podíl na trhu výrazně zvyšovat.

I proto pro své zákazníky připravila od 1. 11. 2022 do 28. 2. 2023 cenově zajímavou zimní akci, kdy na všechny objednávky dřevěných interiérových dveří v tomto časovém období poskytne významnou cenovou úlevu, a to i na zakázky menšího rozsahu.

I když lze v příštím roce očekávat výrazný konkurenční boj, společnost Hörmann Česká republika předpokládá i v roce 2023 zvýšení svých prodejů o dalších 30 procent.

Podrobnější informace o zimní zákaznické akci lze získat u všech autorizovaných prodejců společnosti a také na www.hormann.cz.

O společnosti
Rodinný podnik Hörmann je předním světovým výrobcem dveří a vrat. Od svého založení v roce 1935 společnost vyrobila a na celém světě prodala více než 15 milionů vrat. Dnes pro ni pracuje přes 6000 zaměstnanců ve 27 výrobních závodech v Evropě, Severní Americe a Asii, které produkují vysoce kvalitní vrata, dveře, zárubně a pohony pro soukromý i průmyslový sektor. V České republice působí od roku 1997 a v roce 2021 dosáhla na tuzemském trhu rekordních hospodářských výsledků v podobě obratu, který přesáhl 800 mil. Kč.